de bedoeling van de horloge-industrie is misschien wel de beste Zwitserse replica horloges.

FAQ

Met hoeveel personen mogen wij bij jullie komen eten?
– Je kan met 4  personen aan een tafel zitten, mits een huishouden. Indien jullie met een groter gezelschap zijn, dan zullen wij de tafels op afstand bij elkaar plaatsen om zo de 1,5 meter te kunnen waarborgen.
 
Kan ik voor meer dan 4 personen reserveren?
– Ja, je kunt via onze website dan meerdere reserveringen maken en daarbij aangeven dat jullie bij elkaar horen.
 
Kan ik bij jullie komen borrelen?
– Ja, jullie kunnen zeker komen borrelen!
 
Met hoeveel mensen kan ik komen borrelen?
– Buiten geldt een maximaal aantal voor borrelgroepen van 50 personen. Wel zijn onze borrels te allen tijde zittend en geldt er dat er genoeg plek moet zijn voor een ieder om op afstand te zitten. Onze terras is groot genoeg, dus er is altijd voldoende plek. Voor borrelgroepen groter dan 20 adviseren we om ons te mailen via evenement@hannekesboom.nl
 
Is een borrel ook staand mogelijk?
– Nee, borrels zijn altijd zittend bij ons.
 
Nemen jullie ook borrels binnen aan?
– Borrels bij Hannekes Boom zijn altijd buiten. Wil je binnen borrelen? Dan kun je reserveren bij Hannekes Borrel Boot.
 
Hoeveel mensen nemen jullie aan voor diner en of lunch binnen?
– Wij mogen in de huidige situatie maximaal 30 personen per shift binnen laten.  We kunnen dus 30 personen per shift kwijt.
 
Moet ik mezelf van tevoren registreren?
– Je kunt je bij ons bij aankomst via een QR-code registreren. Dit hoeft niet van tevoren. Wel geldt dit voor iedereen en niet alleen voor de boeker.
 
Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?
– Annuleren van je reservering kan tot 24 uur van tevoren. Tot 3 uur van tevoren kan je nog kosteloos verplaatsen. Dit geldt ook voor wanneer je Corona klachten hebt op de dag zelf. Helaas maken wij hier geen uitzondering voor.
 
Ik probeer via de website te reserveren en het lukt me niet?
– Er kunnen verschillende redenen zijn dat het reserveren niet lukt. 
Let erop dat we voor het diner in shifts werken en dat je dus goed kijkt voor welke tijd je reserveert. Als je een andere tijd selecteert dan de shifttijd dan lukt het niet om te reserveren.
Wanneer je niet via de website kan reserveren kan het betekenen dat we vol zitten. We hebben maar een maximaal aantal plekken, dus vol = vol.